=)

__*#####*

___*########*

_*###########*

_*############*

_*#############*_________*##*

_*#############*_____*#######*

_*#############*___*##########*

__*#############*_*###########*

___*#############*############*

____*########################*

_____*#######################*

______*#####################*

________*##################*

_________*################*

__________*#############*

___________*##########*

____________*#######*

_____________*#####*

______________*###*

_______________*#*

________________ *

maarihuanaa
Ja sam: XxXklinka koja obozawa podjebawati XxXmali pubertija koji misli da je uvijek u pravu XxXderište koje još uvijek vjeruje u sreću XxXmalo washe crno kojem je život glazba xXxjoš mala djevojka a dala bi sve za voljenu osobu xXxkoja zna da negdje ili u nekom postoji savršenstvo xXxmawa klosarka koja swima i swe kaze u lice XxX na prwi pogled naiwna,slatka djewojciha XxX owo je moj ziwot i ziwit cu ga mojim prawilima XxX zato nemoj da se igrate xXx sa swima sam dobra XxX ali ako mi noz u ledja zabodes XxX onda si fkt u problemu XxX wishe o meni na blogu....

Komentariši